نویسنده = سرکان، زهره
چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس

دوره 5، شماره 4، دی 1402، صفحه 6-18

10.48310/chemedu.2024.15118.1142

امیر محمد بهرامی مداح؛ زهره سرکان


طراحی محتوای آموزشی برای موضوع الکتروشیمی با تلفیق دو رویکرد STEM و TPACK

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 1-28

امیر محمد بهرامی مداح؛ مهرانگیز فتحی نیا؛ حمیده حقیقت؛ زهره سرکان


اهمیت آموزش شیمی از طریق کارهای عملی و نقش آن در فهم دانش آموزان

دوره 4، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 336-354

امیر محمد بهرامی مداح؛ جعفر عظمت؛ زهره سرکان